Megszűnik a Sláger és a Danubius rádió

| 2009.10.28. 14:10

Eldőlt: elveszik a Sláger rádió és a Danubius országos frekvenciáit. A Fidesz és az MSZP együtt szavazta meg a két rádió halálos ítéletét. A frekvencia- pályázat egyik nyertese az FM1 konzorcium lett, amely a Sláger helyén indítja a radiocafét. A másik győztes, az Advenio Zrt. pedig Class Rádió névvel sugározhat a Danubius hullámhosszán. Ahogy Zsolti írja a Twitteren: „ez a frekvencia ujraleosztas olyan mintha kihuznak alolad a domained, es odaadnak masnak, a latogatottsaggal egyutt.. agyfasz.”

És milyen igaza van. Holnaptól az Index helyén a kedves olvasók a Kuruc.infót olvashatják, a Kuruc helyén pedig egy meleg társkeresőt találnak majd.

A Sláger rádió közleménye:


 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr421481441

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megegyeztek 2009.11.05. 09:40:11

Megoldották a médiatörvény anomáliáit, hibáit és tévedéseit. Sikerült felszámolni a működésképtelen és csak kádertemetőnek használt megyéket. Hatékonnyá tették az önkormányzati rendszert. Most már nem lesz 39 fős településnek önkormányzata.   Si...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyaz 2009.10.28. 15:35:21

A két legnagyobb, szeretett vagy nem szeretett, de mindenképpen sikeres országos csatorna frekvenciája pártalapon került kiosztásra.
A kurzusváltásra készülő harcos ballib médiamunkások hónapok óta próbálják megtalálni a helyüket az egyre inkább pártalapon osztott médiapiacon.
Óriási a tolongás a Heti Válasz/ Hír Tv / Lánchíd rádió holdudvarában, főleg most,hogy a FIDESZ Klassz rádiója országosan szórhat majd.
Nem kisebb a hangyatábor a budapesti illetőségű radiocafé körül.
A komoly SZDSZ hátszéllel indított és támogatott rádió tulajdonosa, Kádár Tamás a Wallis Csoporttal és Lendvai Ildikó pártkasszással a háta mögött lobbizta ki magának az Fm 1-nek hívott pénzmosodát.
Ennek fényében Bajnai exwallis Gordon miniszterelnök felhívása a korrupció ellen és a frekvenciapályázat tisztaságáért nevetséges.
Mint ahogy az is, hogy egy liberális értékeket képviselő rádió pont a liberalizmus és a demokrácia alapértékeivel szemben álló pártmutyi alapon jut frekvenciához.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 16:16:57

mit szólnátok, ha szerveznénk egy flashmobot az "ügy érdekében"?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.28. 16:34:41

@Kontárblog:

Lesz Sláger rádió Szimpátia koncert a műjégen a hónap elején, ezt a Bumerángban találták ki. Szerintem mindenkinek ott a helye, aki szimpatizál a rádióval.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 16:39:41

@BKV figyelő: mondjuk nekem a Danubius jobban a szívem csücskében van, azért ne felejtsük el, ők is ebben a helyzetben vannak...

666E 2009.10.28. 17:02:30

tilos rádió foreva
reklámot ott még nem hallottam.
szöveggel is csak kb óránként szakítják meg a zenét (ami a többi adóval ellentétben nem ilyen bonbon meg megasztáros vonal hála az égnek) és akkor is többségben érdekes dolgokkal. semmi ripacskodás.

ARK-9 (törölt) 2009.10.28. 17:58:09

Nem tudom, mi a franc volt ez a két adó, gyanítom a színvonaluk valahol a "megasztár" és a győzike show között volt...Remélem a helyükön igényes komolyzenét sugárzó adók működnek majd.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.10.28. 18:50:23

@ARK-9: Melyik bolygóról jöttél? Lesz helyettük politikai kampány, na annak örülsz? (Komolyzene pedig az MR3-Bartók rádión megy...)

itey 2009.10.28. 19:40:00

változik a világ rádiók jönnek-mennek...1év múlva senki nem sír majd,mert a mai "sztár"műsorok és vezetői újra valahol megszólalnak majd...

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2009.10.28. 20:01:24

Az országos frekit vették el tőlük (tehát bp-n továbbra is foghatóak; vagy megszünnek.

Rocko- 2009.10.28. 20:52:49

nagyon nem izgat. szimplán továbbtekeretek SF-UR-ra.

favicc 2009.10.28. 21:36:31

Szégyelljék magukat... Nem, nem a Danubiusra meg a Slágerre gondoltam. Ami biztos, hogy ezt nem fogják szó nélkül hagyni.

kacsa. 2009.10.28. 22:54:31

Valamiért nem lep meg. Már hetek óta rebesgették, hogy az egyik frekvencia megy "jobbra", ezért a másikat valószínűleg valami "balos" fogja megkapni. Ez van. Magyarország... (még nem ittam le magam)
Többnyire pont ezt a 2 rádiót hallgattam (ha rádiót hallgattam). A domain-es hasonlat pedig jó.
A játszott számokkal kapcsolatban: Megfogadtam, hogy ha egyszer meghallom, hogy a Slágeren a Groovehouse-tól a Hajnalt játsszák, akkor véglegesen a válogatott zenéimhez pártolok. Már nincs sok idejük rá...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.28. 23:17:16

Azt már tudjuk, hogy a Fidesz és az MSZP akkor tud együtt szavazni, ha a költségtérítésről és a pártrádiókról van szó.

Amikor olyan témákban kellene összefogni, melyek az emberek életét segítenék, akkor azt nézik, hol lehet kibaszni a másikkal.

Undorító ez az egész...

Ateszpapa 2009.10.28. 23:42:43

A szimpátia koncert November 8.-án lesz a műjégpályán, délután 3 órától!!!

Nagyon sajnálom a Sláger rádiót, de ezt nem fogják annyiban hagyni az tuti.

Akinek meg nem tetszik a Sláger zenéje, vagy a Bumeráng, át lehet kapcsolni máshova!

Kíváncsi leszek, holnap Bocsiék mit mondanak majd.

Politikáról, meg csak annyit, hogy hajrá JOBBIK!!!!!!!!

Ateszpapa 2009.10.28. 23:46:21

@matyi10: Megszűnnek.Az Országos freki, Bp-re is értendő!

Ateszpapa 2009.10.29. 00:06:08

@egyaz: "A két legnagyobb, szeretett vagy nem szeretett, de mindenképpen sikeres országos csatorna frekvenciája pártalapon került kiosztásra.
A kurzusváltásra készülő harcos ballib médiamunkások hónapok óta próbálják megtalálni a helyüket az egyre inkább pártalapon osztott médiapiacon.
Óriási a tolongás a Heti Válasz/ Hír Tv / Lánchíd rádió holdudvarában, főleg most,hogy a FIDESZ Klassz rádiója országosan szórhat majd.
Nem kisebb a hangyatábor a budapesti illetőségű radiocafé körül.
A komoly SZDSZ hátszéllel indított és támogatott rádió tulajdonosa, Kádár Tamás a Wallis Csoporttal és Lendvai Ildikó pártkasszással a háta mögött lobbizta ki magának az Fm 1-nek hívott pénzmosodát.
Ennek fényében Bajnai exwallis Gordon miniszterelnök felhívása a korrupció ellen és a frekvenciapályázat tisztaságáért nevetséges.
Mint ahogy az is, hogy egy liberális értékeket képviselő rádió pont a liberalizmus és a demokrácia alapértékeivel szemben álló pártmutyi alapon jut frekvenciához."

Teljesen igazad van!

Ezért IS van egyre nagyobb szükség a JOBBIKra, mégha, páran nem is látják be.

Kell adni egy esélyt a JOBBIKnak!

Nem, nem a kuruc.infós hülyeségekre gondolok!!!!

A JOBBIKnak semmi köze, ahhoz a portálhoz, és ezt sokan nem tudják, de járjanak utána.

Nahh, elég volt a politikából, me megőszülök! :)

Grg76 2009.10.29. 05:40:28

Nekem egyik sem fog hiányozni, amióta az eredeti Pont FM megszünt nincs hallgatható rádió számomra. Akkor bezzeg nem volt felhördülés...

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.29. 07:51:16

@egyaz: egyet értek...félelmetes, és idegesítően tehetetlen helyzet.

Adani 2009.10.29. 08:02:53

Én se nagyon hallgatok rádiót, a Bochkorékat régebben hallgattam reggelente mikor úgy mentem suliba vagy munkába 20-30 percig. Esetleg utólag a neten hallgattam vissza pár adást. A neten viszont továbbra is működhet mind a két rádió, persze nyilván kevesebb hallgató lesz, de biztos lesz, aki hallgatja majd, hiszen eddig is hallgathatták a neten.

Harmincas dógozó jómunkássembör 2009.10.29. 10:44:47

Egyik rohadalmat sem tudom sajnálni, qrvára de nem kár értük!
Két, kimondottan szar zenéket játszó, idétlen reklámokkal teletűzdelt, magyarellenes, kretén műsorvezetőket felvonultató médiamocsadéknak most annyi. Végre!
Persze kitudja lehet még rosszabb lesz ami helyettük lesz, de ezekért igazán nem kár!
Néhány kisebb helyi adón kívül ma semmiféle igényes rádióműsor nem létezik, csak a kommersz fos van, meg a burkolt vagy nyílt magyargyűlölet, no meg persze az álszent sznobista műmájerkedés. Most ebből kettő végre-valahára megy a süllyesztőbe, legjobb lesz ha pezsgőt bontunk! :-)))

Kzsolt 2009.10.29. 10:51:50

Hát szerintem a rádió az rádió. Nem a neten akarjuk hallgatni.
Danobiust nem de Slágert néha hallgattam. A Slágerért kár.

Én inkább Juventus párti vagyok sokszor azonban átállok a Pilis FM vagy a Roxy hallgatására is. Attól függ milyen kedvem van épp.

Tény azonban, hogy politikai döntés született és ez várható is volt amikor elmondták, hogy a két frekiért bal és jobboldali harcok mennek.

Undorító ami ebben az országban megy. A Fidesz ugyanolyan fos mint az MSZP, ezek mind egy húron pendülnek.

Yogi 2009.10.29. 11:50:50

index.hu/velemeny/jegyzet/2009/10/29/kabbe/ Tisztelt mindenki! Szeretném a fenti linket ajánlani, mindazon emberkéknek, akik most siratják eme rádióadókat. Akkor, amikor a két rádió pályáztatás nélkül kapta meg a további frekvencia engedélyt, amikor a díjakat nem fizették be, akkor hol maradtak a "Veled vagyunk ORTT!" matricák? Itt senki nem gondolkodik, vagy emlékszik?

ostván 2009.10.29. 12:27:50

Igen, látták a politikusok, hogy itt van két nagy szűzföld, ahol még nem terem politika. Nosza, oda is tegyünk politikát! Nehogy az undorral küszködő állampolgár valahol politikamentes adást találjon, mert akkor nehezebb a tudatát irányítani. Megboldogult Szlávy Bulcsú (hivatásos gengszter, a "Balaton Császára", rabló és gyilkos, stb) aki annó a rendszerváltás környékén pártot is alapított, ő mondta, hogy NEM VAGYOK ELÉG ROMLOTT, HOGY POLITIKUS LEGYEK.

Falusi_metálos 2009.10.29. 12:54:26

"Ahogy Zsolti írja a Twitteren: „ez a frekvencia ujraleosztas olyan mintha kihuznak alolad a domained, es odaadnak masnak, a latogatottsaggal egyutt.. agyfasz.”
"
Aúúú, baz+ nemkicsit fáj az ekkora demagógia. A frekvencia az nem hasonló a domaninnévhez. A frekvenciasáv után FIZETNI KELL AZ ADÓFIZETŐKNEK és nem verseny nélkül meghosszabbítani. A politikusok meg télleg tünnyenek a picsába. Már mindenhova beették magukat... FIZESSENEK A RÁDIÓK ÉS AMELYIK A LEGTÖBBET FIZETI AZ SZÓLJON.

kölcsön 2009.10.29. 12:57:42

A lényeg : politikai döntés született! A szakma sehol, s ne ezek mondják meg 3 M embernek, hogy mit hallgassanak! Na, ez az undorító, hogy a politika a legszemélyesebb magánügyedbe is be akar férkőzni, alakítani,bekebelezni. Így megszűnik önálló gondolkodásod, parancsra cselekszel, ami a legrosszabb : sugallatra!

Banonym 2009.10.29. 12:58:08

@Falusi_metálos:
Na igen.
Tulajdonképp az egészben ez bosszant a legjobban.
Az nyerte a tendert aki kevesebbet fizet.
Brávó.

Falusi_metálos 2009.10.29. 13:01:08

@Bbt: ez az egész úgy szánalmas, ahogy van....

budaf(u)ck 2009.10.29. 13:08:51

Mielött itt nagyon elsirnánk magunkat,azért gondoljunk már bele hogy nem vmi nivós rádióadó szünik meg ami valamiféle értéket képviselt.
Arról már nem is beszélve hogy anno hogy jutottak hozzá a rádiósávjukhoz.
Továbbá a danubiusznál retekebb adó még a juventusz amit ugyanúgy küldenék a süllyesztőbe.
Mindkét rádióadó egy nulla azt a két cd-t pörgetik 10 éve betéve tudom ha a melóhelyemen ez van belőve (sajnos)hogy épp milyen számot adnak le.Igénytelen.
Slágerről annyit hogy az összes fos közűl talán az ővég vinné a kevésbé fos dijat.
Az is a nagy 60-as,70-es 80as évek slágereivel reklámozta magát,manapság simán megy a a 90es évek zenéi sőőt mostaniak is.ugyhogy pont nem tudom értékelni sőőt boros bocskor kiégett röhögőgépektől épp ideje megszabadulni végre.Világ életemben nem tudtam megérteni mit esznek ezen a két órrhangú tarackon az emberek akik saját szórakoztatásukra elröhögcsélnek kora reggel és semmi zenét nem adnak pedig egy rádióról van szó.
Ezt a lépést már hamarabb megkellet volna lépni és remélem következik az RTL és a tv2!Egy kutya és igénytelen mind.

ostván 2009.10.29. 13:09:03

@Harmincas dógozó jómunkássembör:
De volt egy jótulajdonságuk: politikamentesek voltak.
A többivel egyetértek.

budaf(u)ck 2009.10.29. 13:15:16

@BKV figyelő:
Misi ha nagyon odavoltál ezért:)adok egy jótanácsot, tekerd a SZTÁR FM-re ami sokkal igényesebb ezen a téren.Ott tényleg a 60,70,80-as évek magyar és külföldi zenék mennek.És nem az agyonjátszott slágerek.Ők képesek egy előadónál továbbnyomni a track gombot és nem a slágerüket nyomni hanem az a dott albumon levő 12 számból is adnak le.
És itt rengeteg nagy filmzene,érdekes rég előnem vett zenék mennek.(E.Piaff)
De mégjobb ötletet adok saját kedvenceidet összeállitod az mp3-adon és kész.Kinek mi mp4 vagy a telefonbuziknak a telójára.:):)
Sláger rádiónál tuti több zenét tudnál válogatni mert ami az ö reperturjuk volt éveken kerszetül azt én is összedobom neked fél óra alatt:)

budaf(u)ck 2009.10.29. 13:18:14

@ostván:
Politikamentesek???:):)Ezt ugye viccnek szántad?Borosnál nagyobb mszp seggnyaló talán az egész heti hetes még.
Legutobb okt23.-a elötti műsoraikban csak azt hangoztatták állitólag hogy nehogy kimennyünk ünnepelni mert még az árpádsávos sálért is bevihetnek.És hasonló idióta dolgok tömtelegével sulykoltak.
Vagy egy danubiusz hirbeolvasásnál eléggé érdekes volt hogy mindig nagyon válogatott hirek mentek.Remélem értesz?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.10.29. 14:28:08

Én már unom, hogy a csapból is ez folyik. Egyiket sem hallgattam, nem fognak hiányozni. Ha olyasmi lesz legalább az egyik, mint amilyen váltás az MR2-nél volt, akkor nem is baj, hogy újak lesznek. Az megint más kérdés, hogy politikai döntés volt az egész, de korábban is így volt, csak akkor jól jöttek a lapok a régi rádióknak.

capor_ 2009.10.29. 14:35:40

A közlemény tipikusan olyan buta és nevetséges mint a sláger rádiót hallgatók 80%-a.
Honnan tudják előre, hogy politikai beszélgetős műsor lesz helyette? Jövőbe látnak? Politika döntés született? Mégis mi más születhetett volna amikor az ORTTben a parlamenti pártok küldöttei ülnek és szavaznak? Rosszabbul jár az állam mert biztos, hogy kevesebbet fog kapni ezekután? Ismét a jövőbe látás esete forog fenn...

"szomorú ez a nap az országnak": egyáltatlán nem az, nekem nem fog hiányozni és a környezetemben egy olyan embert sem ismerek akinek hiányozna (pártállástól függetlenül!). Remélem lesz ezután annyira tökös az ORTT, hogy reális árat követel meg a két kereskedelmi adótól is.

budaf(u)ck 2009.10.29. 15:08:51

@SilentSound: pontosan az -mr2 Petőfi lett a legigényesebb rádió adó az országban.Mig külföldön egy frekvencián 120 ilyen igényes adó van addig nálunk ezt max a petőfi teszi ki egyedűl.
Én is ha netán rádiót hallgatok max erre rakom.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.10.29. 17:09:18

Én nem sajnálom egyiket sem.A magyar médiában irritálóbb,tehetségtelenebb,szánalmasabb ripacsot,aki szuperegóval megáldva magát hihetetlenül viccesnek képzeli nem tudok Bochkor Gábornál.Remélem nem szennyezi majd sehol sem újra az étert.A rádiók nekem az igényes zenéről szólnának (ez igaz a komolyzenén keresztül a jazz-en,hip-hop-on,chill-out-on át a techno-ig meg a rock-ig).Valaki találóan megfogalmazta,hogy a Sláger rádió zenei kínálata megvásárolható a Tescoban lévő leárazott CD-ket tartalmazó konténerek 70-es,80-as évek slágereit magában foglaló szekciójában 199Ft/darab áron.Ez mindent elmond.Kizárólag közösségben hallgatok rádiót,akkor is csak azért,mert egyedül akarom csak kikapcsolni a többség ellenében.Magyarországon a rádió=üres locsogós műsorok+zenei ízlésrombolás.

dzzzzz 2009.10.29. 21:45:24

Ha 3 db .hu-s domain lenne, meg megyénként 2-3...

kacsa. 2009.10.29. 21:46:27

A B. és B. párosnak volt egy nagy előnye: volt valami, ami arra motivált, hogy reggel 6-kor kimásszak az ágyamból és kikapcsoljam a rádiót.;)
A játszott zenék (akárcsak a hírszerkesztő és a politikai hírek tálalása) a Slágeren nagyon attól függtek, hogy ki állította éppen össze. A rock összeállítástól kezdve a Danubiusból éppen kikopott "nyálas" előadók órájáig bezárólag.

Gothpaladinus · http://gothpaladinus.blogspot.com 2009.10.30. 09:35:46

@budaf(u)ck: A Rádió1 sokkalta jobb annál az átalakítás óta vérlázító förmedvénynél. Azt javasolnám, menj fel a www.netidok.hu-ra, és hallgass meg egy '98-as, majd egy 2003-as, egy 2006-os és egy idei adást elöbb a honlapon, utána a soron következö Hétfö estén egyet. Vagy nézz bele az adás vendégkönyvébe. Esetleg ezután hallgass bele a Rádió1-be. És ezután mondd, hogy az MR2 a legigényesebb, legjobb adó...:P

Adani 2009.10.30. 10:24:21

@Gothpaladinus:

Szerintem jó ötlet volt zenés adóvá előléptetni a Petőfit. Kell egy ilyen állami adó is. Olyan zenék mennek rajta, amik addig szinte soha rádióban, és igen mindenféle stílusban. Ha 5 éve nekem azt mondják ,h Wu-Tang Clan fog menni állami adón biztos körberöhögöm. Ma már ez létező dolog. Kell egy ilyen is. Hírműsornak meg sportközvetítéseknek meg ott a Kossuth, hiszen a Petőfin előtte is csak hírek meg sportműsorok mentek arra meg ott a Kossuth, tökéletesen megfelel erre.

2009.10.30. 13:18:57

Elég naiv aki ezért sír! Nem elfelejtendő hogy egy éve ki se írták a pályázatot, a Parlament alkotmányellenesen(!) meghosszabbította a szerződésüket.

Az Alkotmánybíróság ezért kiírta mostanra a pályázatot. Tehát egy évig teljesen nyugodtan tolhatták a szart, nem is volt versenyhelyzet.

Most meg miért nem nyerhet az, aki a legtöbbet adja? Végre valami változás, nem a popszart kell hallgatni. A Juventuson ez még mindig jelen van, oda lehet tekerni.

És ahogy előttem elég sokan írták, az MR2 Petőfi, nagyon pofás kis adó lett, lehet emlékezni, ott is mindenki sírt, hogy jajj, mi lesz, vége a beszélgetős kis rádiónak.

Aztán Bëlgától kezdve, rap, alternatív rap, rock, kevésbé ismert, de jó zenék szólnak. 50 Cent -től kezdve Jazzig minden.

Én szeretem.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.30. 14:06:16

@Gothpaladinus:

A Rádió1-nek az a hibája, hogy a legújabb slágereket is meg lehet unni 1 nap alatt. Jön egy új Lady Gaga szám, leadják félóránként és este már a könyöködön jön ki. Egyébként jó rádió, szeretem, és a Petőfit is. Nekem nagyon hangulatfüggő, hogy épp melyiket hallgatom.

@liteoner1:

A versennyel nincs baja senkinek, ha tiszta a verseny. Arról volt szó, hogy az nyer aki a legtöbb pénzt tudja befizetni. A Sláger 600 milliónál többet ajánlott fel (ugye az előző években is ennyit fizettek), az új rádió pedig 300 milliót ígért, amit új rádióként nem hiszem, hogy ki tudnak majd pengetni. Ha igen, akkor is a fele annak, amit a Sláger ajánlott. Az adatok nyilvánosak, meg lehet őket nézni.

Ahogy írtam, a Petőfi és a Rádió1 is jó, de ne kényszerítsd már azokat ilyen rádiók hallgatására, akik a Sláger zenéin nőttek fel. Anyámra ne erőltesd rá a Belgát meg a PASO-t, nem az Ő stílusa. Neked tetszik, hallgasd, de ne vedd el emiatt a másik szórakozását.

budaf(u)ck 2009.10.30. 16:04:19

@BKV figyelő:
Ha elolvastad volna fentebb amit irtam neked akkor nem irtad volna le az utolsó sort:):)
Pont erre irtam mint anyud én anyum is ezeken nőtt fel.
De ott a SZTÁRFM ami ezerszer szinvonalasabb mint a sláger.Sokkal változatosabb zenei stilust nyomnak!
Továbbá az a 10 szám amit egésznap pötgetnek azt simán felirhatod egy cd-re mp3,stb.
Melóhelyemen egyik kolegám hallgatta a sztár fm-et és akkor jöttem rá mennyivel jobb mert rengeteg régi zene van rajta .és nagyon változatosak.Nem szarráunt slágereket nyomnak.
Továbbá senki szorakozását nem veszik el hogy megszünt.MErt elég szegény lenne az ország ha ez lenne a szorakozás.
Anyámból kiindulva a konyhában főzés mellé full mindegy épp miszol abból a szarból.Most áttekerte a sztárfm-re.Vagy már ő is a petőfit hallgatja mivel a leg igényesebb minden tekintetben.
Ennyi.

budaf(u)ck 2009.10.30. 16:08:03

@Gothpaladinus:
Rádió1??Nem is tudtam hogy létezik ilyen.
De majd ha netán rádiót hallgatok munka közben akkor odatekerem.De sok jót nem várok tőlük sem.
Mert magyarországon se rendes rádió adó nincs (kivétel petőfi)se rendes zenei csatorna.Anno a rendes MTV jó volt mig nem alakult át ilyen niggerzenei adóvá amitől behányok.VH1 a legjobb zenei csatorna de hát az meg alig jön be már valahol mert ugye mindenből a szemetet nyomják.

'it's cool to know nothing' 2009.10.30. 17:04:22

nálam kb. 5000 rádióadó jön be. És nálatok? Pont ez a kettő hiányozna?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.30. 17:13:20

@budaf(u)ck:

Olvastam, de akkora hülyeség, hogy inkább nem is reagáltam rá:)

1,) Érden a Sztár FM recseg-ropog, tehát anyám, aki nem online hallgat rádiót nem tudja hallgatni. Pár hónapja még weblapjuk sem volt...

2,) Sztár FM inkább 60-70-es évek és egy kis 80-as, a Sláger pedig kicsit 70, nagyban 80 és kicsit 90, valamint a régi előadók új zenéi (Santana, Edda ésatöbbi).

Nekem az a zenei összeállítást és a műsorokat nézve a Sláger jön be, a Sztár FM zenéit nem szeretem.

Őslakos 2009.10.30. 17:34:51

Én nem értem a felháborodást.
A most üzemelő társaságok pályázaton, határozott időre elnyerték a koncessziót. Ezt egyszer pályázat nélkül meghosszabbították, annak ellenére hogy az eredetileg vállalt koncessziós díjat sem fizették be.
Az egyik rádió a kezdetektől fogva teljesen más koncepcióval lépett fel, mint amit a pályázatában vállalt.
Most lejárt a koncesszió és más többet ígért. pont
Egy személye megjegyzés: egyszer kértem egy számot a kívánságműsorukban (nem tuc-tuc). Egy udvarias levélben közölték, hogy személyes véleményük szerint ők szerintük szuper, amit kértem, de nem fér bele a koncepciójukba. Akkor (1999-ben saját bojkottlistámra helyeztem őket.

November 19. után teszek egy próbát...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.30. 19:23:02

@Őslakos:

A versennyel egyik rádiónak sem volt baja, csak ők tiszta versenyt akartak. Hiába ígér többet a nyertes, ha nem fogja teljesíteni amit ígért, nem fogja tudni befizetni azt a pénzt amit mondott. (Egyébként a Sláger eddig több, mint 8 milliárd forintot fizetett be az elmúlt években.)

A közbeszerzéssel is ez a baj. Van 3-4 cég, aki kiszámolja mennyiből jön ki a munka, és jön egy 5. cég aki jóval a többi alá ígér. Elkezdik a munkát, majd a végén kijön az ígért összeg többszöröse. Ugyan ez van most a 4-es metrónál is...

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.10.30. 20:06:50

@BKV figyelő:
Nem volt bajuk a versennyel? :D
Tiltakoztak is, amikor 7 évre automatikusan meghosszabbították volna a koncessziójukat, ugye? :) Meg anno nem harcoltak ki 70%-os díjcsökkentést, mutyival... Az is ugyanolyan politikai mocsár volt, mint a mostani döntés, mégsem zavarta őket.

Lexus IS250 (törölt) 2009.10.30. 20:20:47

@\'it\'s cool to know nothing\':
otthon nekem is. De tudod, ha autóba ülsz, neked se lesz 5000 rádiód. Illetve lehet, de csak városban, ahol van 3G és a gatyád fog rámenni.

tokis 2009.10.30. 20:21:06

@BKV figyelő: el is mennék csak sajna nekem MéG kell vizum hozátok.

tokis 2009.10.30. 20:26:59

@budaf(u)ck: ha igénytalen mért halgatod keres más frekit azért mert nem szereted még pár millióan szeretik.Miért mert hoz egy kis kikapcsolódást a sok szar hazudozás közt amit a honatyák müvelnek és nem gondolunk a sok szaros gondra mert azt kaptun eleget demokrácia meg jogálam cimszó allat.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.10.30. 20:36:00

@Gothpaladinus: Rádió 1? Na annál ótvarabb fos se sok van, azt kellene még porig rombolni és sóval behinteni a helyét a Danubius és a Sláger mellett. :)

tokis 2009.10.30. 20:36:48

@budaf(u)ck: ha ezt mind tudod hogy mekora volt a zenei repertoár akkor csak halgatad öket.miért ha utálod..

Taste4me 2009.10.30. 21:33:14

hála a fenn valónak hogy megszűnik a két szutyi rádió...

hvg.hu/kultura/20091030_slager_radio_danubius_radio.aspx

ennyi

egy maréknyi dollár 2009.10.30. 23:38:20

@Yogi: Én ugyan nem hullajtottam a könnyemet a megszűnt adókért, de elolvastam az ajánlott cikket.Kösz, hogy javasoltad;csúcs!

kispista2 2009.10.31. 16:44:44

@BKV figyelő: A láger rádió az utóbbi években mindössze 250 m ft-ot fizettek évente, mert kilobbizták a díjcsökkentést!

kispista2 2009.10.31. 16:46:11

@BKV figyelő:
"Hiába ígér többet a nyertes, ha nem fogja teljesíteni amit ígért, nem fogja tudni befizetni azt a pénzt amit mondott."
Eddig a láger volt az, aki nem teljesítette a fizetési kötelezettségeit!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.10.31. 16:49:33

@kispista2:

12 év alatt 8,1 milliárd forintot fizetett be a Sláger.

Traffic Fan 2009.11.01. 19:58:20

Éljen! Éljen! Éljen! Alig hallgattam őket, mégis gyűlöltemiúi Borost és a Bocsifiú kreténségeit...csak egymást szórakoztatták,-milliókért!

budaf(u)ck 2009.11.02. 01:20:10

@tokis:
sosem hallgadtam mint irtam fenteb ezerszer hanem melóhelyemen kolegám kocsijában néha szolt ha elmentem vele áruszállitás,stb.És ott továbbá az eladótérben szólt néha hála többek höbörgésének eltekertük és a petőfi szól azóta.
Életben nem hallgatok rádiót mert unalmas és színvonalatlan.
Nekem nem hoz kiakpcsolodást két alkoholista mszp közeli gyökér aki pont azon röhigcsél ami az ország nyomora.Főleg nem reggel mikor az élethez nincs kedve az embernek.

budaf(u)ck 2009.11.02. 01:22:57

@BKV figyelő:
Hülyeséget nem irtam max nem érted vagy túl jó kapcsolatot ápolsz a slágerral és azért ez a nagy rajongás:)
Anyudnak meg vegyél egy új rádiót karira és hidd el tetszeni fog neki a sztár fm.:)Nem lakom tőled annyira messze és tisztán lehet fogni.Anyám konyhai rádiója gyönyörűen behozza:)
És hidd el pár hét és baromira nem fog hiányozni.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.11.02. 01:54:07

@Traffic Fan:

És a többi 3,5 millió hallgatót! ;)

@budaf(u)ck:

És akkor most jön a támadás? Ha az ember valamit szeret, akkor meg kell vádolni, hogy fizetik, ha ír róluk? Ezek szerint téged a Petőfi pénzzel, hogy minden kommentben előhozod :)

Értesz egyébként a rádióházhoz valamennyire? Ha a mellettünk lévő lakásban laknál és nálad jól szólna a Sztár FM, szálam pedig nem, akkor sem jelentené, hogy az én rádióm a rossz. A vételt nagyon sok minden befolyásolja. Attól, hogy nálad (tőlünk X kilométerre) jól szól, nem azt jelenti, hogy a mi rádiónk a szar. (Amúgy tavaly karácsonyra vettük).

budaf(u)ck 2009.11.02. 22:59:29

@BKV figyelő:
Oh most lebuktam:)Petőfinél dolgozom..:)Mint szakálnyiró..
Amúgy nem.Csak én is poénkodtam.
De én azon vagyok ha már se sláger se danubiusz akkor inkább MÁRIA RÁDIÓ:)Legjobb.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.11.14. 14:30:46

@BKV figyelő: A gond ott van, hogy a Sláger Rádió vállalt adott mennyiségű közszolgálati műsort, adott mennyiségű beszélgetős műsort, adott mennyiségben friss magyar zenéket, stb. ellenben ezt nem teljesítette.

Ergo nekik nincs erkölcsi alapjuk arról papolni, hogy valaki olyan pályázatot nyújt be amit nem akar teljesíteni...

Pont a Sláger Rádió teremtette meg azt a terepet, ahol a pályázatot a maximális pontszámra kell kihozni, és utána szerződés után változtatni lehet, ha ismert módon ilyen a verseny, akkor csoda, hogy a többi résztvevő is max pontszámra ment rá?

Csak okosabban.

És a Zene Rádió kizárását kivéve minden abszolút a kiírásban rögzített szabályok szerint történt.

A trükk az az, hogy a fix összegű díjjal operáló évekre a két új rádió a megfelelő sávon belül alacsony díjat ígért meg. S nem csak azért, mert most indulnak.

Hanem azért, mert nem a rádiónál jelennek majd meg a bevételek, több médiumot birtokoló csoport a tulajdonos. Nekik a rádió akkor is megéri, ha vesztességes, a Sláger tulajdonosa viszont a rádión akart jelentős profitot.

A Sláger azért volt ennyira hallgatott, mert nem volt más hasonló lefedettséggel, és ők voltak az egyetlenek akik felszólították az érdekeltek a rádiósnaplóban minden perc feltüntetésére. Ha ez hatástalan lenne, nem ment volna el rá műsoridő. Ha hatásos, akkor csorbítja a mérés, a verseny tisztaságát.

A délután főműsoridőre viszont az egyik országos adó sem csinált eddig műsort, nem sok lehetőséget adott a hazai tehetségeknek a bemutatkozásra (pedig mást vállalt)...

Mind a Sláger mind a Danubius tudta meddig van szerződésük, utána verseny, nem érte meglepetés. Ha valakitől hirtelen elvennék a domaint, látogatókkal, stb. együtt, akkor az viszont meglepetés lenne.

Ahhoz, hogy a Sales House rendszer jól működjön, és ne lehessen a rádióhoz kötni a bevételeket, a lényeg az, hogy olyan csomagokat kell kialakítani, ahol az újság és a netes hirdetés listaáras, a rádiós hirdetésből adnak hatalmas kedvezményt, így az az 50% összeg szerűen kisebb.

Ellenben ehhez nem ártanak lapok, portálok, de nem árt, ha a felépített brandből máshol is próbálsz pénzt csinálni (merchanise, koncertek, cdk kiadása, stb) és tübb lábon állsz. Minnél több helyen profitálsz a rádióból anélkül, hogy a rádiónál közvetlen bevételed lenne, annál jobb.

Ebben az esetben ugyanis sokkal több pénzt tudsz ajánlani. Csak ehhez az kell, hogy az elképzeléseid túlmutassanak a bumerángon, és amikor mást (portált, újságot, bármit) tervezel, akkor ne a bumeráng legyen a legfontosabb...

Hanem az, hogy utolsókként országos frekvenciát szerezve nagy közönséget tudsz az oldalaidra, újságjaidhoz, stb. vonzani, ha az oldalaid emiatt a legerősebbek között vannak, jelen vagy a nyomtatott sajtóban, akkor sokmindent el lehet érni.

Akár saját tévé csatornával is érdemes tervezni...

Adani 2009.11.14. 21:25:38

Pontosan, volt, aki jobb pályázatot kapott hát ő nyerte el a frekvenciát ez előfordul. A népszerű műsorokat meg úgyis átveszik majd.

Emlékeztek még 1997-re mikor két hely kiadó volt a TV sávon is? Amit a TV2 és az RTL Klub nyert el. Ott is voltak, akik azt mondták ,h nem nekik kellett volna nyernie, pl. az Írisz TV pályázata jobb volt, és az is igaz, h az RTL Klub az indulás után még hetekig csak zenei klipeket adott meg pár régi filmet, mert nem volt műsorszerkezete sem, se saját gyártású műsorai. Biztos nem is számítottak rá ,h elnyerik a pályázatot, aztán mégis sikerült. Azt se sajnálnám ha ez a két TV eltűnne hátha egy pár moslék műsor is megszűnne létezni, amik ezeken mennek. Bár tartok tőle, h az utód átvenné az olyan kulturszemeteket mint pl. Maunika meg Győzike show meg hasonlók.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2009.11.15. 00:43:26

@Adani: Az a baj, hogy közel sem biztos, hogy a legnépszerűbb műsorok maradnak, egyszerűen azért, mert eddig a rádiók egy szál reggeli műsorra építették az egész működésüket, ergo joggal volt a műsor csapata a rádión belül mindenható.

Egy sok lábon állni igyekvő médiabirodalom ilyet nem engedhet meg magának, ergo nem tudják a megszokott feltételeket adni.

De az üzleti tervbe sem fér be igazán a Bumeráng.

Ha minden bevétel a rádiónál jelenik meg akkor egy büntetés kb. pont annyi pénzbe kerül amennyire büntetnek. A Sales House-os rendszer lényege, a rádiónak kevés pénze, kevés bevétele van.

Ha a reggeli műsort rendszeresen büntetik azt a rádió saját bevételeinek kell fedeznie, pedig a rádió saját bevételei csak a költségekre elegendőek amúgy.

Ha a büntetés miatt plusz bevétel kell, akkor többet kell fizetni a frekvenciáért.

Ha nem egy húzó műsor van, hanem LEGALÁBB 2 a több időpontot lefedve (délutáni csúcs), akkor jóval kevesebb idő, pénz jut a reggeli sztárok futtatására... Kevesebbet kapnak a királyok.
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása