Fűvel és Jézussal rajtolt SZDSZ kampány

| 2009.02.24. 22:42

Fejemet fogtam, amikor hétvégén a 23-as busz megállójában megláttam a SzaDeSz plakátját. „Van-e 200 ezer + 1 Demokrata szavazó?” teszik fel a kérdést, akik szerint Isten nem bal- és jobboldali, akik szerint a füvezés nem a rendőrségre, hanem az orvosra tartozik, akik szerint elég nekünk ez a pici ország is, ezt sem tudjuk irányítani rendesen. Felteszem a kérdést, van-e egyáltalán még demokrata szavazó?


Az EP választásra készülő SZDSZ-nél nagyon el lehetnek keseredve. Meg is van erre az okuk, hisz a párt támogatottsága nagyon alacsony. Hogyan lehet könnyen, sok szavazót szerezni? –gondolkodhattak a párttagog-. Olyan csoportokat céloznak meg, akik mellett jelenleg egyik oldal és egyik párt sem áll ki. Vallásos emberek, drogosok, melegek és anti-Jobbikosok. Ők az új demokrata szavazók.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr26964113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blarke 2009.02.24. 23:34:17

őszintén szólva ez így elég kühümm dolog. a magyarok tapasztalataim szerint nem toleránsak, akik értékelnék a fű irányába való elhajlást, tehát zömmel a fiatalok, azok is inkább vascsővel vernék fejbe a buzikat... az alapterületes szöveg és a melegek nyílt támogatása érzésem szerint elég sok támogatótól fogja megfosztani őket. ahogy én látom, az idősek egy jelentős része szintén zsigerből rühelli a melegeket (márpedig egy jó nyugdíjkampánnyal választást lehet nyerni...), a többi szavazópolgár pedig maximum annyira toleráns a homoszexualitás irányába, hogy struccpolitikát folytat... persze vannak azok, akiket nem érdekel a téma, amíg nem őket zaklatják meleg embertársaik, dehát ilyen irányú közöny se fog nekik szavazatot nyerni. az összefoglalt "vallásos emberek, drogosok, melegek" kombó meg inkább a "vallásos, drogos, meleg nők" kitételként érződik nekem a plakátról. ez nem hiszem, hogy hűde széles réteg...

Mr.RaverDesigner 2009.02.25. 00:28:58

Ez mind szép és jó, csak az a baj, hogy meglátásom szerint maga az szadesz is struccpolitikát folytat pontosan ezen témákban. Lassan 8 év alatt még mindig nem legalizálták a füvet, nem lettek "jogaik" a melegeknek, és a vallásgyalázásokért sem emelték fel egyszer sem a hangjukat. E tekintetben elég szánalmas ez az egész kampány, amit folytatnak, mert épeszű ember már nem hisz nekik...az lehet, hogy másnak sem, de nekik meg főleg...

Rocko- 2009.02.25. 06:57:19

ha már politika, akkor ide keverné: hmm, ezen a plakáton nem látom azt a kitételt, h "van-e olyan magyar, aki szerint a politikusainknak nem kell elszámolniuk se a költségekkel, se a tetteikkel?".

Adani 2009.02.25. 08:18:38

Főleg, h épp miattuk rühellik többen a melegeket mint előtte, miután mögé álltak a melegfelvonulásnak és mióta ez megtörtént már csak a díszbuzik mennek akik gusztustalan dolgokat művelnek a nyílt utcán. Hiszen buzifelvonulás már régóta van és 5-6 éve még semmi baj nem volt vele, sokan nem is tudtak róla. Tavaly meg már a csapból is az folyt meg gyerekekkel reklámozták meg stb. lett is belőle balhé meg mocskos buzik kiabálás meg tojásdobálás.

2009.02.25. 09:05:32

Az SZDSZ egy kártékony felforgató banda. Sajnos kicsi az esély arra, hogy eltűnnek a süllyesztőben, ahhoz túl sok zsé folyik be a zsebükbe...

töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.02.25. 12:43:39

de jó, hogy nem vagyok 200001 demokrata.

lol.
most olvastam el még1x a plakátot...

van e 200 001 szabad, demokrata szavazó.

NINCS!

aki rájuk szavazna az vagy a böriben, vagy a vigyorgóban csücsül.
tehát nem SZABAD.
ne is engedjék ki őket!

Londoni Buszsofor Srac 2009.02.25. 12:51:42

A fuvet nem lehet legalizalni kis orszagunkban, erre a nyu jorki egyezmeny alairasakor paktaltunk.
sorry, minden olyan fiatalnak, akinek teljesen maganugye a fuvezes, es nagyon jol ellenne, ha a hatosag nem cseszegetne es nem lenne rendorsegi/birosagi ugye, es nem kezelnek bunozokent.
Mindenkinek joga (lenne) azt csinalni sajat magaval amit akar.
A sok buzigyulolo oreg meg azt se tudja, hogy a mai szleng nyelv szavainak 98.546%-a mit jelent, es fogalma sincs a mai fuvezesi helyzetrol, arrol, mennyien szivnak, es mindig a hulyesegeket halljak a TV-bol.
A parlamentben pedig nem fiatalok ulnek...
Csak annyi a fu es a pia kozt a kulonbseg, hogy elobbi tonkre tette a csaladi eletemet mikor kisebb voltam (kb 7-8 ev alatt), es alkoholmergezesben meg lehet halni, ha sokat iszol, a szemelyiseged megvaltozik, ingerult leszel, asse tudod hol vagy, hanysz es osszeesel 1 bokorban.
Valaha valahol halt-e meg ember tulfuvezesben??? NEM.
ha sokat szivsz, max elalszol, ennyi.
A fu lustava tesz, igy nem hoznam osszefuggesbe a fu hatasat es a kulonfele eroszakos buncselekmenyeket.

Rengeteget szivtam tinedzserkoromban, kb 7 evig, a suliban is pofekeltuk, meg ugy mindenhol. Talan 2 evig heti napban tuti szivtam.
Rengeteg kabitoszeres partyn ott voltam, ahol az emberek 10000-szer kedvesebbek, verekedes szinte sosincs, mindenki eufolikus hangulatban van, ami amolyan szeretet erzeshez hasonlit, es elvezi a zenet, olelkezik idegen az idegennel, beleertve hogy idegen ember baratnojevel is siman beszelgetek es a beszelgetes vegen atolelem es ugy koszonok el.
Szabalyosan utaltam elmenni kocsmazni, ruhelltem az alkoholos bulikat, hiszen ott mindig balhe volt, anyazas, "raneztel a nomre, kocsog?" meg hasonlo.
A ketto buli osszehasonlithatatlan.
Jo, vannak zombik de 1000000szer inkabb egy kabszeres techno party, mint egy ereszdelahajam alkoholos reszeges.

Ez egy techno party a syma csarnokban, par ezer emberrel, akik 99%-a igenyes, tiszta, szepen feloltozott ember, nem kocsmatroger
www.youtube.com/watch?v=IxMUOnUiE0E

A fuvezes, az ilyen jellegu bulik mind mind az ember eletenek csak egy szakaszai, ez teljes mertekben kinoheto, es normalis esetben az ember ki is novi, rendes eletet el, maximum neha a haverokkal odarug, de az belefer.
Rengeteg fiatalt ismertem, es donto tobbseguk kabszeres, (hisz ez a mai fiatalsaggal jar, hacsak nem vagy szin 5-os tanulo) ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy szar szemet troger emberek.
Tobbnyire a fu mindenkinel megmarad, csak az a hihetetlen, hogy hogy le van ugatva a fu, ellenben az alkohol teljesen legalis. Ez a gusztustalan.
Es a hulye kormanynak fingja sincs hany ember lenne egybol "munkanelkuli", ha a fuvet ugy lehetne kapni mint hollandiaban. rengeteg Dealer arulja az ilyen-olyan minosegu cuccat.
A teny pedig az, hogy ha bemegyek a boltba, veszek 1 marlborot, egy coca colat, egy akarmien markat, akkor az mindig ugyanaz, tudom mit kapok es tudom mennyit.
Na, ez a feketepiacon nincs igy!!!
sosem tudod, mit veszel es milyet!
Van aki ugy uti fel a speedet, hogy lakaparja a meszet a falrol es osszekeveri a speeddel, felutve azt, igy tobbet keres.
Van aki mast hasznal erre a celra, de a dolog ugyanaz: emberek meghalhatnak, mert nincsenek "markak".
Miert nem arulnak a kabszeres partykon drogot?Csak ott, mashol ne.
Rengeteg ember keresi magat degeszre egy este, a rendorseg meg kussol, mert le vannak kenve.
Telleg rengeteg partyn voltam az elmult evekben, es sosem aludtam szombatrol vasarnapra virradoan, de lefekudtem vasarnap 6- korul, es hetfon, kotelessegtudoan, reggel 7-8kor teljesen kipihenve, kellemes hangulatban, vidaman kezdtem a munkat.

Remelem sokan ruhellnek most :)
Remelem paran megertettek, hogy faszsag valakit meghurcolni, mert van nala egy cigire valo fu.
Ha be vagy kabszerezve vagy ha be vagy baszva, a kettot a torveny teljesen mashogy kezeli, de alaptalanul.
MIERT???????????????????\

szazszor tobb ellenerv van a piara mint az osszes drogra egyuttveve.

Kulonben is, a tiltott gyumolcs mindig edesebb, es ezt mar regota tudjuk (Adam es Eva)
Az emberiseggel 2 dolog egyidos: A zene es a drogok.
Szoval a partykon az emberek kovetik csak az osi hagyomanyt :)
Miert baj az , ha valaki hagyomanyorzo?

Londoni Buszsofor Srac 2009.02.25. 13:54:36

Az ujabb keletu , fantasztikus onkormanyzati rendelet szerint nem lehet alkoholt kapni este.

Reakcio: Nem tudunk sorozni a haverokkal? Nem para! Hivjuk a diilert!

Ennyit errol

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.02.25. 14:38:44

@Londoni Buszsofor Srac:

Hallottam már olyanról (nem is egy eset volt), aki a fű miatt lett öngyilkos. Sokan akkor kezdenek el szívni amikor haverokkal összejönnek. Valakinek nagyon megtetszik, és amikor szar kedve van, akkor elnyom egyet, lazításképp, majd ha elmúlt a hatása visszacsöppen a valóságba. Ezt a hatalmas hangulatváltozást nem minden ki viseli könnyedén. Ha valakinek olyan a lelki állapota bele is őrülhet. Emellett nagyon könnyű rászokni, még akkor is, ha ezt az illetékesek tagadják. Van egy ismerősöm aki nagyon rákapott, és nagyon nehezen tudott csak leállni róla. Persze ez alkohollal is ugyan így van...

Itt leszögezem nem szívtam még sosem, a cigit is gyűlölöm :)

_tracky 2009.02.25. 16:01:40

@Adani: hát, szerintem elég sok meleg nem szívleli - és akkor szépen fogalmaztam - ezt a pártot. És ugyanennyi ember utálja a melegeket is eme párt miatt.
Elég megnézni a tavalyi Pride-ot, hogy kinek volt kamionja.

Érdemes beleolvasni GayBears blogjába, elég szépen kifejti a mostani kampányról és a Pride-ról a véleményét...

Adani 2009.02.25. 16:07:24

A cigi és az alkohol veszélyesebb a fűnél, mégis legálisak. Egy mondás szerint ha az alkoholt csak 30 éve ismernénk ma tiltott lenne.

A cigire is könnyen rá lehet szokni, én is dohányos vagyok. Pedig az ráadásul még nem is esik jól eleinte. Az első pár száltól ugyanis rosszul van az ember, kaparja a torkát, majd hányingere lesz stb. Az alkohol meg a fű meg ugye elsőre még jó is. Alkoholt rendszeresen fogyasztok, néha be is rúgok, füvezni is füveztem már, alkalmanként becsúszik egy kis fű, de nem veszélyesebb az sem. Mi inkább inni szoktunk az legális. A fű ellen azt hozzák fel, h az első lépés a kemény drogok felé. De hát akkor a sört is lehetne tiltani ugyanezért, hiszen, aki kemény alkoholista lesz az sem egyből pálinkával meg a vodkával kezdte a "karrierjét". Akinek van egy csöpp esze, az ha ki is próbálja a füvet nem lép tovább hanem itt megáll és eszébe sem jut keményebb cuccokhoz nyúlni. Aki meg keményebb cuccokhoz nyúl az valószínűleg fű nélkül is eljutna odaáig.

Kopi3.14 2009.02.25. 18:24:45

@BKV figyelő: alkoholtol ongyilkosrol meg nem hallottal?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.02.25. 19:00:06

@Kopi3.14: Mi a faszért kötekedsz? Ha nem tudsz olvasni, vagy értelmezni egy kurva mondatot, inkább maradj csendben. Ez a mondat szerinted mire utal?

"Persze ez alkohollal is ugyan így van..."

andrazs 2009.02.25. 22:07:38

@BKV figyelő: Ismerek olyan 14 éves csajt, aki az elitgimiből szünetekben megy ki füvezni...

@Adani: Ma hallottam osztálytársamtól, hogy ki akarja próbálni az LSD-t, mert milyen buli az. Eddig csak pókerezett, ivott, (a fűtől rosszul volt). És több tárgyból bukásra áll...

Londoni Buszsofor Srac 2009.02.26. 01:27:21

igen, de a fu lelki fuggoseget okoz, nem pedig testit, mint a heroin.
Magyarul nem faj, ha leallsz.
A herkarol lejonni szinte lehetetlen, mert eros fizikai (erezheto) fajdalmak jelentkeznek. Na de a herkat nem lehet a fuhoz hasonlitani.
Az meg hogy valaki ongyilkos lett, ahhoz adottsag kell, alapbol selejtesnek kell lenni, es ha ez a tenyezo gyarilag fennall, akkor mar mindegy mennyit iszol, szivsz vagy lösz.

kulonben is, ha valaki valamihez nyul, akkor legyen tisztaban a jatekszabalyokkal, ne csak a "gyerunk, kenjuk be sarral" elvet kovesse es csapjon bele.
en pl. csak ritkan cigizek, nem erzek ra nagy kenyszert, ha kedvem van, elszivok egyet, ha nincs cigim, leszarom.
es ezt jatszom a katonasag ota, ahol muszaly volt cigizni, mert ha nem cigiztel a "cigiszunetben", akkor vittek valami hulye munkara a szunet alatt, tehat evidens, hogy cigivel kellett acsorogni :)

Londoni Buszsofor Srac 2009.02.26. 01:50:23

Figyelo!

ha fuvet szivok, semmilyen formaban nem esek ki a real vilagbol.
anno sokat vezettem beszivva (kocsit), de csak ugy ulok autoba, ha azt uralni tudom.
biologiai megkozelitesu figura vagyok, es kivi voltam, hogy befolyasolja az agymukodesem es a reakcioim.
Az eredmenyek meghokkentoek:
sokkal jobban figyeltem a vezetes technikai reszere.
Abszolut megnyugodtam, bar siettem, de nem estem at azon a ponton, mikor mindenkit elkuldesz az anyjaba ha 50 helyett csak 49-cel hajtanak elotted, es ha valaki szabalytalankodott, leszartam, nem idegeskedtem.
Negativumkent hozom fel, hogy az ido nem annyira aterezheto, es ha mesz 3-4 sarkot, az ugy erzodik, mintha mar vagy 5 perce autokaznal :)
Pszichikailag a fu talan kisse szorongova tesz, neha elojonnek feszult erzesek, ezt alatamasztom.
De a media meg filmek altal reprodukalt repulo piros elefantok meg a beszelo fak az nem a fu, hanem a papir ( LSD), tutira :)
Haverom egyszer beLSDzett, es osszedolt a szeme lattara az egesz europark.
sose lsd-ztem, en csak a 7vegi diszkodrogokat kedveltem, azt is csak szombat este. a fuvet meg barmikor :)
De azt sem szivtam mar kb 1 eve, hisz a cegnel kokemeny drogteszt politika van.
Az allasom meg mindennel fontosabb, meg igy atdrogozott evek utan is igy gondolom.
A 7-8 eves kemenyen fuvezos idoszaka az eletemnek veget ert.
Biztos nem valt az egeszsegemre, de lathato karos hatasokrol nem tok irni.
a pareves kemeny technos, veretos tancolos, speedezos-ekizos, icazos szakasza az eletemnek veget ert.
semmi lathato karosodas.
Valoszinu, belul artott, es 85 ev helyett meghalok 80 evesen.
Naes???
De arra a par evre, amit azokon a fuj fuj tekknopartikon toltottem, mindig is kellemesen fogok visszaemlekezni.


A lenyeg hogy egyene valogatja, ki mit hogy csinal es mennyire kattan ra, mennyire megy el vele, stb.

ismerek ilyet is - olyat is.
de a tobbseg megjavul.
nagyon kis hanyaduk kerul le a lejto aljara, de azok az amugy is nem tul jo korulmenyek kozt elok, ok pedig technokol rapidoznak ( szipu), ami allitolag az egyik legjobb flash.
sose akartam es nem is nagyon fogom megtapasztalni, mert ez szamomra undorito, amolyan legalja.hu-s.

csao

Londoni Buszsofor Srac 2009.02.26. 01:54:39

P.S:

"nagyon kis hanyaduk kerul le a lejto aljara"

ha netan a drogos statisztikak sok emberrol irnak, akkor ezt ugy ertsetek, hogy ilyen merteku a drogfogysztas.

Csak nem mindenki bukik le vagy hal meg vagy lesz nyilvanos.

Adani 2009.02.26. 12:52:05

@Londoni Buszsofor Srac:

Van egy mondás, h a hosszú élet titka. Ne igyál alkoholt, ne csajozzál, ne drogozzál ne egyél zsíros kajákat stb. Hogy sokáig fogsz-e élni? Nem biztos, de nagyon hosszúnak fog tűnni.

siófoki35 2009.02.26. 22:56:13

Elég kiakasztó ez a plakát...

Amúgy isten nam bal és jobboldali, az igaz. Mindenkit szeret. Még azokat is, akik nem hisznek benne. Na, vegyetek példát a keresztényi önzetlen szeretetről! :-)

motymoty 2009.02.27. 17:17:00

Szerintem elég nehéz lehet úgy liberális szavazókat megszólítani, ha a párt maga nem liberális. Gondolok itt most többek között pl. arra, amikor úgy akadályozták meg a gazdatüntetést, hogy traktorral behajtani tilos táblákat tettek ki. Vajon az liberális gondolkodásmód, hogy csak annak jár a véleménynyilvánítás ezen módja amit ők jóváhagynak?
Így azért nehéz szavazókat szerezni, nem csoda ha kepesztenek.

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.02.28. 19:14:14

A párt valóban nem liberális. Én rájuk szavaztam volna, de az már évekkel ezelőtt megszűnt. Ami azt illeti, magyarzországban nincs demokrata szavazó, csak a saját vízfejét örökös hatalomra juttatni akaró. És itt most pesszimista voltam, de harapjátok le a fejem.

minic13 2009.02.28. 22:59:22

@BKV figyelő: sokan meg akkor kezdenek szívni, ha valami lelki problémájuk van, és természetesen rájuk más hatással van a fű is. ez most tőled oylan volt, mint a tipikus "már egy ecstasytól is meg lehet halni" persze, hogy meg lehet... ha pl baj van a keringési rendszereddel... sokáig lehetne ragozni a dolgokat, erről találtam egy kiváló könyvet a neten. 600 oldal, kutató orvosok irtak, tényleg minden szempont benne van.

minic13 2009.02.28. 23:01:01

amúgy meg attól függetlenül, hogy mennyire liberális párt valójában az szdsz, szánalmas, hogy a gazdasági válság közepén nem képesek azzal foglalkozni. de ez kb az összes parlamenti pártról elmondható.

Budafuck 2009.03.01. 13:38:50

Ez a plakát még borzalmasabb lett mint az elöző amikivert minden biztositékot,biztos emlékeztek:"ÖJJÖN EL AZ ÉN ORSZÁGOM"
"KOVÁCS PISTI HA ZAVAZHATANA"
És a többi szörnyedvény,képmutató hazugságok.
Kérdem én ha ekkora megszoritások vannak,és ennyire mindenkiről lehuzzák az utolsó bört,az szdsz-nek honnan van többszázmillió forintja ennyi plakátra,reklámra???Erre van pénz?

Ralesk 2009.03.03. 13:03:14

A helyesírást eléggé liberálisan kezelik :)

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.04.01. 14:05:32

Szerintem a jelenlegi politikai helyzetben gyorsan cserélni kéne a plakátokat, mert ez már senkit nem érdekel:
grafter.blog.hu/2009/04/01/tolerans_szabad_demokrata_kerestetik
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása