Brutális állatkínzók Pécsett

| 2009.02.04. 15:38

Mint állatszerető embert, nagyon megdöbbentett az Indexen található alábbi hír: „Pécsett állatkínzó fiatalok videóval rögzítették, ahogy három kismacskán megmutatják az ölési technikákat. A feltehetően fiatalkorú elkövetők a felvételeken kötélre akasztják a macskákat, késsel a szemüket kiszúrják, nyakukat metszik, egyéb módszerekkel kínozzák őket.”


Az Index videókat is csatolt a cikk mellé, amit „erős idegzetű” olvasóknak ajánlanak csak. Erős idegzetű vagyok, de a videók engem is megdöbbentettek. Az elő kismacskát vízbe fujtják, felakasztják, kiszúrják a szemét, és levágják a fejét. A fiatalok az egészen nagyon jót szórakoznak, ez a videó lejátszásakor hallható nevetgélésből észrevehető. (Videók itt)


Vajon milyen ember az olyan, aki 3 ártatlan kismacskát ilyen brutálisan megkínoz, megöl? Milyen lelki világa lehet annak, aki erre képes, és még röhög is az egészen? Az elkövetők feltételezések szerint fiatalkorúak, ezért nagy büntetésre nem kaphatnak…

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr65922505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adani 2009.02.04. 16:36:50

Egyesek meg filmre veszik ,ahogy vízbe fojtanak egy macskát és még díjat is nyer vele. Aztán meg csodálkozik ha megpróbálják leönteni egy vödör szarral.

A mostani esetben és az előzőeknél is a megoldás az lenne ha kilövési engedélyt adnának rájuk, aki ilyet csinál az nem érdemli meg az életet. Legalábbis szerintem.

2009.02.04. 18:08:51

Már nincsenek fenn a videók.

kacsa. 2009.02.04. 18:53:05

@Adani: Az első bekezdésben ott a pont.
Ha belegondolok, hogy volt olyan évfolyamtársam, aki azon sajnálkozott, hogy nem lehet élő állatot boncolni...
Aki élvezi az állatkínzást, azzal valami nagyon nem stimmel. (Egyesek szerint velem sem, mert azt mertem mondani egyszer, hogy a kecskebéka belülről is szép.)

Rocko- 2009.02.04. 19:16:35

én macskáknak vetíteném h ezeket megvakítják, kitépik a körmüket, egyeként megkopasztják a szőrszálaiktól, felkasztják és levágják a fejüket.

Autotróf prokarióta 2009.02.04. 20:10:55

Az ilyeneknek jó kis kerékbe törést!

Hasonló macskás eset, ami nem is olyan rég történt. Megpróbálom idézni a blogger szövegét: "Miután 4 napja nem kapott kaját, az a dög odajött hozzám, és nyávogott. Lerúgtam a szőnyegre, és elkezdtem taposni, addig amíg el nem dugult. A végén már vér folyt a fülén. Mivel összevérezte a szőnyegemet, fogtam és bevágtam a mikróba. Elkezdett üvöltözni ott bent aztán élesen sistergett és kidurrant a szeme, elkezdett fetrengeni, aztán feldagadt a nyelve és valószínűleg ettől fulladt meg..."

A T. blogger képet is mellékelt az elevenen megmikrózott macskáról... én alapjában erős idegzetű vagyok, de ettől a képtől még másnap sem tudtam szabadulni...

Fortresse 2009.02.05. 07:17:45

Már elkapták őket.
Idióta középiskolások voltak.
Szülők felelőssége?

Adani 2009.02.05. 07:20:11

Lófaszt, ezek maguktól ilyen degeneráltak. Azonnali tarkónlövést.

andrazs 2009.02.07. 00:07:58

@Sacca: Köszi az általánosítást. :-) Én, mint idióta középiskolás szívlapáttal verném ezeknek az állatoknak (nem a macskáknak) a fejét.

Pindy 2009.02.08. 23:46:27

Szerencsére már nem láttam a videót, de az a két szöveg az egyszerűen megrendít, alig bírtam visszafogni a könnyeimet...

Mindenkit arra szeretnék megkérni, ha ilyen esetet lát vagy akármilyen oldalon bármiféle hasonló videót vagy képet talál, azonnal jelentse a rendőrségnek vagy valamelyik állatvédő egyesületnek!

Én visszahoznám Magyarországba a halálbüntetést és akik ilyeneket csinálnak ugyanúgy végeznék velük, de a családtagjai előtt!!!

Dee_ 2009.02.10. 13:08:09

Örülök, hogy volt azok között, akiknek a videót küldözgették egy értelmes ember, aki értesítette az állatvédőket... Hogy a többivel mi van? Csak a vállukat vonogatták, mint az állatkínzók falubelijei?
Példás büntetést nekik! Ha nem kapják meg, ezeknek ember lesz a következő. (vagy még több állat...) Talán azzal a bíró is elégedettebb lesz...?
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása