Danone: A vásárlók miatt ment össze a joghurt
| 2009.01.21. 09:17
Tisztelt Gál Mihály!
Köszönjük, hogy megkeresett minket véleményével és engedje meg, hogy az alábbiakban válaszoljak az abban felvetett pontokra:
A Danone Könnyű és Finom termékek ajánlott fogyasztói ára immáron hatodik éve - azaz 2003 novembere óta - 59 Ft / pohár. A célunk az volt, hogy az évente növekvő infláció, a folyamatosan növekvő állandó költségek ellenére ezen egészséget szolgáló, friss tejterméket változatlan és elérhető áron tudjuk biztosítani fogyasztóinknak.
Idő közben – mint magyarországi gyártó vállalat- nekünk is szembe kellett nézni olyan, előre nem látható, külső tényezőkkel -mint pl. az energiaárak nagymértékű növekedése, termékeink ÁFA szintjének 15%-ról 20% növekedése stb.- melyek komplex hatására 2006-ban sajnos kénytelenek voltunk reagálni.
De mint azt számos fogyasztói megkeresésből tudjuk, az 59 Ft-os ajánlott fogyasztói ár nagyon fontos vásárlóink számára, hiszen ez az egészséges termék ezáltal sokak számára könyebben és továbbra is elérhető. Ezt az árat viszont csak úgy tudtuk megtartani, hogy a termék súlyát 2006-ban 150g-ról 125g-ra csökkentettük. Az 59 Ft-os ajánlott fogyasztói ár terméken történő feltüntetése nemcsak a fogyasztók tájékoztatása szempontjából fontos, hanem azért is, mert ezáltal érhető el az - hogy a legkisebb boltok kivételével- az összes kereskedelmi csatornában, lehetőség szerint, betartásra kerüljön ez az általunk javasolt ajánlott fogyasztói ár.
A 2009-es év nemcsak a magyar fogyasztók számára jelent anyagi kihívásokat, hanem az egész világ gazdasága számára. Ez hatást gyakorol sok magyar család eddig megszokott életére és vásárlási szokásaira is. Számunkra fontos az, hogy termékeink révén a lehető legtöbb magyar család számára továbbra is biztosítsuk az egészséges életvitelt. Ezért ebben a nehéz helyzetben kimagaslóan jó ajánlatnak véljük azt, hogy a 2006 óta változatlan mennyiséget még mindig változatlan áron - sőt ebben az akcióban, poharanként még 15g-mal többet is- kínálunk a fogyasztóinknak.
Őszintén bízom abban, hogy fenti soraink kielégítő választ adtak felvetésére és reméljük, hogy továbbra is fogyasztóink között tudhatjuk Önt.
Üdvözlettel:
Szőkéné Süki Vanda
Ügyfélszolgálati Koordinátor
Danone Kft.
Kapcsolódó bejegyzés:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2009.01.21. 10:02:33
Az Activiával ugyanez a helyzet, a Homár tárgyalta anno. Csak ott az ár is emelkedett.
Nem tudom, mennyi ennek a joghurtnak az eladása, de lehet, h az Activiát többen veszik, mert egészségesebb. (Ha két hétig naponta eszi valaki,tényleg van értelme.)
A blogajánlóhoz mint korrektúrában némi gyakorlattal rendelkező személy annyit tennék hozzá, hogy kétszer nem alkalmazunk kettőspontot. Valahogy érdemes helyettesíteni. (Nem kötekedésből mondom.)
Tyimofej Kuzmics (törölt) 2009.01.21. 10:05:57
A megoldás egyszerű, ilyen kis kiszereléseket semmiből nem veszek, mert több a szemét, mint az étel.
winston01 2009.01.21. 16:02:12
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.21. 16:13:24
feriba 2009.01.21. 16:28:57
feriba 2009.01.21. 16:30:43
feriba 2009.01.21. 16:35:34
BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.01.21. 19:10:30
lakáskulcs 2009.01.21. 19:44:57
25 dekáról 20-ra csökkentették a csokoládé fejadagot. Az újság meg megírta, hogy 15-ről 20-ra növelték.
És sokan örültek, hogy növekedett a fejadag.
Ősi módszer ez, Orwell már 48-ban megírta. Az emberek ugyanis szeretik azt hinni, hogy jól jártak, ha már a terméket mindenképpen megveszik.
Nincs új a Nap alatt!
vauvauvau 2009.01.22. 12:14:18
Köszönjük válaszát és megértjük Önöket,
de értsen meg minket, fogyasztókat is, hogy nem vesszük meg többé a termékeiket!
Olyan terméket fogunk venni, amelynek gyártója nem nézi hülyének az embereket!
mqqq 2009.01.22. 13:41:29
Közlekedésguru · http://kozlekedem.blog.hu 2009.01.22. 20:44:41
Idegesítő és nem helytálló, ugyanis nem érzékelteti a mennyiség csökkentését, s így az áremelést, csak az azonos árat emeli ki. Így a reklám valóban sérelmezhető pont a rendszeres fogyasztók részéről, ugyanis Ők tapasztalhatták meg a változást.
Mások szemében pedig úgy tünteti fel magát a cég a reklámmal, hogy "változatlanul" kínálja termékét.
Erre adjon választ Szőkéné Süki Vanda, illetve arra, mennyivel lenne hátrányos a számukra egy valós tény reklámozása, vagy azoké, melyeket fentebb felsorolt.
nov2016 2009.01.22. 21:00:01
"Idegesítő és nem helytálló, ugyanis nem érzékelteti a mennyiség csökkentését..."
Dehogynem érzékelteti, volt egy reklám amiben hatalmas nagyítókkal nézegették a miniatűr dobozt a vevők, hogy "jéé, de még mindig csak 59Ft". :)
Budafuck 2009.01.23. 19:41:48
Világ életemben gyűlöltem a danone politikáját,leginkább az évente megrendezett minden eggyes eladott joghurt utáni 2forint vagy 5forint amit x-Y gyerekotthonnak adnak.Ha ADNAK PERSZE!?És ezzel is csak őket támogatjuk méginkább.
Én a kistejesre esküszöm:):):)
Ismeritek a "kistejes"termékeket?:)
Gyulimali 2009.02.18. 22:30:30
Akkor én meg holnap bemegyek a főnökömhöz, hogy követelem, hogy csökkentse a fizetésemet 1millióról 1,5 millióra!
Amúgy, az a '84 párhuzam már nekem is szemet szúrt, pl a "legújabb" adó_CSÖKKENTÉSI_ tervekkel kapcsolatban...