A Danone szerint hülyék a magyarok
| 2009.01.19. 19:09
Legalábbis a cég reklámja erre enged következtetni. Tegnap az egyik TV csatornán a Danone „könnyű és finom” joghurt reklámja ment. A reklám lényege az volt, hogy a joghurt még mindig csak 59 forint, és most poharanként +15 grammot adnak ajándékba.
A Danone joghurt néhány hónapja még hagyományos tejfölös pohárban volt, erre az akkori fogyasztók még biztos emlékeznek. Akkoriban a joghurt még 175 grammot nyomott, és ugyan úgy 59 forintba került, mint most. A cég trükkösen megváltoztatta a joghurtos pohár külsejét, amivel a termék tömegét 150 grammra csökkentették. A Danone annyira pofátlan volt, hogy az új poharat is átméretezette, és a joghurtból újabb 25 grammot spórolt ki. Néhány hónap alatt tehát a 175 grammos joghurt 50 grammot veszített tömegéből, persze az ára változatlan maradt. (Egy akció erejéig további 15 grammot csíptek le belőle, és 45 forintért árulták a 110 grammos joghurtot). A Danone joghurt jelenleg 125 gramm és 59 forint.
Most a Danone minden pohár joghurthoz 15 grammot ajándékba ad. Nem vicc, minden poháron ki van emelve ez a rendkívüli akció. Sárga alapon piros nagybetűs szöveg: „+15g INGYEN”. Fura, hogy amikor 50 grammot elloptak belőle nem hirdették, hogy „MOST 50 GRAMMAL KEVESEBB!” :)
A hirdetés akkor lenne a leghatásosabb, ha a Győzike Show szünetében sugároznák. Akkor eljutna azokhoz az emberekhez, akik örülnek ennek a 15 gramm ajándék joghurtnak, és nem veszik észre a becsapást. Szerencsére nem minden magyar hülye.
A Győri Kekszről, a Danone-ról, és a Kraft Foods Kft-ről, valamint a külföldön gyártott GYŐRI termékekről egy későbbi postban írok még.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Autotróf prokarióta 2009.01.19. 19:53:24
BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.01.19. 20:31:18
Autotróf prokarióta 2009.01.19. 20:37:13
Egyébként a cigi nem illegális, ha alkohollal példáznék, azt se szólhatnád le. Nem a piaci heroin árnemváltozásáról beszéltem bocs...
Közlekedésguru · http://kozlekedem.blog.hu 2009.01.19. 21:48:27
De most komolyan. Mosópor. Kell ennél jobb példa? Mindig akciós és mindig valamitől jobb hatású. - Beveszik és ez a baj.
A Danone-ra most nem tudom miért akadtál így rá, engem vagy három éve idegesít ez a "csak 59 forint" "még mindig csak 59 forint" stb. reklámhad.
A győrit meg szerettem anno, de amióta székesfehérvári...
Várom a folytatást.
Kopi3.14 2009.01.19. 22:39:42
A másik. Hülyének nézi a magyarokat a D? Igen. És most őszintén. Nincs igaza?
siófoki35 2009.01.19. 22:40:02
_original 2009.01.19. 23:59:15
ilyen egy világban élünk, nofene. mégilyet!
danieel · http://www.seria.hu 2009.01.20. 03:01:40
Bár amondó vagyok, hadd fogyjon csak a Danone termék (na nem a tömegéből), azt legalább még itthon tolják. A hangsúly a még-en van.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.20. 08:21:37
Kraft Food's-nál az a lényeg (ezeket a danone meg a kraft honlapjáról szedtem) csak úgy vehették/vehetik meg a danone-tól a győri kekszet, ha a eladják a saját tulajdonban lévő sport szeletet a nestlének.
Ha valami hülyeséget írok ilyen témában valamelyik postban, nem kell meglepődni. Ez már követhetetlen...
charlie 2009.01.20. 09:38:02
Avatar 2009.01.20. 15:40:58
De még az is lehet, hogy 200 ml-ről, ami még egy hígabb fajta joghurt esetében is jóval 200g felett kell legyen...
sunball 2009.01.20. 16:06:01
Közlekedésguru · http://kozlekedem.blog.hu 2009.01.20. 20:00:07
Azt a nevet nyomják rá, amitől több eladást várnak. Pl. Chevrolet. Gondolták a Daewoo-ban már elég sokat csalódtak, az új márkanévvel majd jobban fogy ugyanaz. Ki tudja, hogy bejött-e vagy sem?