Kopaszi gát

| 2009.01.12. 10:16

Nem nagyon volt időm a hétvégén postot írni, tesztelgetem az új laptopom és a Windows 7-et, elvették az összes szabadidőm. Ilyenkor a szokásos fotóposzt jön, nyári képekkel, amiket a Kopaszi gáton lőttem. Szép hely, Buda egyik legszebb, és legújabb parkja:

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr3872370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElPresidente 2009.01.12. 11:40:01

Új notebook? milyen típus? ha szabad érdeklődni? és "tapasztalatos post" lesz belőle? :o)

u.i.:jók a képek!

ElPresidente 2009.01.12. 13:49:04

@BKV figyelő: de ugye nem erre raktad fel a w7-et? Bár mondjuk olyat is olvastam a neten, hogy vki 512MB ramos gépre felnyomta a w7-et és simán ment neki... :o)

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.01.12. 21:06:52

@ElPresidente: Az a gép elvileg Vistára van gyártva, nehogymár az elvileg kisebb igényű W7 ne fusson rajta. Egyébként soha nem értettem a gép-mániásokat. Nekem néha égeti a kezem a winchester a kb. 6-7 éves Dell Latitude D600-as notebookomban, oszt' mégis működik (1,6GHz, 512Mb, XP)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.12. 21:38:37

@ElPresidente: Simán fut a kis gépen, muszáj volt ezt feltennem, mert ezzel kompatibilis minden, driver telepítések nélkül, bár a hálókártyát még nem tudtam belőni...

ElPresidente 2009.01.13. 19:57:06

@BKV figyelő: azazteháthogy, azt nem ismerte fel? nemtom szoktál-e járkálni a prohardveren, de ott igen nagy a w7 topic... hátha tudnak segíteni Rajtad...

jah, nekem meg az ujjlenyomatolvasómat nem ismerte fel, de mondjuk anélkül is kibírom! :o) és eddig csillagos ötös az új oprendszernek! :o)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.13. 23:14:47

@ElPresidente:

Vodafone netem van, kapott modemmel, így a hálókártya nem zavar nagyon, egyáltalán nem használom. Annak lehet rossz, akinek esetleg kell.

Nézem egyébként a nagyobb fórumokat, meglepődve látom, hogy néhány almás és pingvines felhasználón kívül nem igazán szapulják az új rendszert. Jó úton halad most a Microsoft :)

Mr.RaverDesigner 2009.01.16. 01:01:41

Bár nem vagyok gyakorlott pesti, de még csak nem is hallottam erről a helyről:S
Így képekről nagyon tetszik, kicsit a Millenárisra emlékeztet, de a Duna miatt biztos másabb, jobb a feeling:D

A notebook matricái nagyon tetszenek, mintha magamat látnám:D
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása