Ezek után se megyek az Auchanba

| 2008.12.23. 11:03

Mióta van a közelemben Tesco, nem igazán tettem be a lábam Auchanba, ennek több oka is van. Egyik az ésszerűtlen elrendezés: Kozmetika – műszaki cikk – húspult – növények. Nem egyszer volt, hogy tusfürdőt keresgélve azt vettem észre, hogy már távirányítókat nézegetek a műszaki osztályon. Se egy elválasztás, külön részleg, semmi. Aztán itt volt a balhé a dinnyetermelőkkel. Amikor minden üzlet 100-120 forintért adta a dinnyét, az Auchan 29-ért. Ezzel leküzdötte a dinnye árát, és elvette a pénzt a termelőktől, akik 29 forintért még előállítani sem tudják a dinnyét, nem hogy keressenek rajta. A dolgozók levetkőztetéséről, és megmotozásáról nem is beszélek…

Amikor meglátok egy Auchant leginkább kiráz a hideg, de amikor bent vagyok, olyan érzés fog el, hogy nekem innen hamar ki kell jönnöm. Nem tudom miért, talán a fentiek is közrejátszanak. A mai hirdetésük volt a hab a tortán:



A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr25838149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tra lala 2008.12.23. 11:10:17

Azért néhol a tesco is meglehetősen szarul van berendezve. Volt, hogy kétszer körbejártam pezsgőtablettát keresvén, de nem találtam. Másnap mondta valaki, hogy azokat a tusfürdőknél kell keresni..:D

Strigi (törölt) 2008.12.23. 11:10:49

Olcsóbb az átlagára? Ezzel annyit mondott, hogy kisebb értékű termékeket árulnak (mondjuk az egyik plazmatévé helyett zoknit).
De azért a TESCO is vicc. Azt mondjuk rá, hogy olcsó, pedig nem az. A TESCO gazdaságos olcsó, de ha minőséget akarsz venni, drágább, mint pl. az Intersparban.

Adani 2008.12.23. 12:58:03

Én ha tehetem nem vásárolok hipermarketben. Olvastam a Tesco Titok könyvet, ami kb. ugyanúgy érvényes az Auchanra meg a többire is.

A Tesco és az Auchanra tökéletes név a fedett kínai piac. Auchanba akkor voltam rendszeresen mikor Kecskeméten voltam kollégista és a kolink 2 km-es körzetében az auchan volt az egyetlen bolt. Akkor muszáj volt, de nem árt megnézni, h mit veszel. De amúgy is leginkább piát vettünk, azt meg ott sem hamisítják, ha meg olcsó piát akartunk venni akkor meg úgyis mindegy ( kannásbor és társai, de akkor úgyis a mindegy mi csak ártson a jelszó).

Tamás01 2008.12.23. 13:47:33

Szerintem az Auchan még a legjobb minden szempontból a hipermarketek közül. Az óbudai Tescotól többet vártam, az árai is magasabbak a szentendrei úti Auchannál. Én maradok Auchan vásárló!

hufnagel@citromail.hu 2008.12.23. 14:02:31

Igaza van annak a beírónak hogy egyik kutya, másik eb.
A tegnapi Auchan járatomon tapasztaltam hogy a Sangria másfél literes gyümölcsbor akciós az áruházban, írdd és mondd: 699.-Ft.
Nem csináltam belőle senkinek nagy reklámot, hogy pont a héten az Interspariban 499.-Ft-ért vettem ugyanazt. Tanulság?
Nem kell hinni a beetetésnek, saját szemmel meggyőződni sokkal hasznosabb.

Ákibard! 2008.12.23. 15:14:43

Azt ugye tudod, hogy ez a mai Auchan hirdetés válasz a tegnapi Tescos, Auchant lefikázó hirdetésre? :-))))

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.23. 15:26:06

Ákibard!

Tudom, sajnos láttam azt is, és egyiket sem tartom jónak (Tescot is ugyan úgy elitélem at ilyen kampányok miatt.)

Szerintem kiszolgálásba a Tesco jobb, mint az Auchan, de egyik sem veri oda az Interspart, ami lehet, hogy drága, viszont a legszebb áruházaik vannak, és jó minőségű termékeik. (Zöldség, hús, minden tökéletes).

Nagyobbat nőtt volna az Auchan a pici szememben, ha nem vágnak így vissza. Bár ezt ők pont leszarják sztem :)

siófoki35 2008.12.23. 21:38:30

Én Piliscsabán járok egyetemre, ott Aldi van, CBA és kisbolt. Mindegyiknak megvan a maga erőssége. Aldi először nagyon ellenszenves voltm de végülis megszerettem, mert olyasmi temékek vannak benne, amik régen a Plusban voltak (mielőtt bejött az S-Bugac...)

Budafuck 2008.12.23. 23:33:42

Jót nevettem ma ezen a madaras tacskó hirdetésen.Főleg hogy pont tegnap taglaltuk báttyámmal, milyen igénytelen a tesco az Auchanhoz képest.
Választékban,tisztaságban,berendezésben,árúkinálatban,kasszázás gyorsaságában,kiszolgálásban,bevásárló kocsik küllemén,stb szerintem mindenben igényesebb és profibb az Auchan!
Jelen esetben a Camponás Tescoról tudok nyilatkozni, tegnap jártam ott és szószerint semmit sem lehet kapni.Koszos,minden szétdobálva,lepusztítva semminek nincs egy átlagos helye,én kereskedelmben dolgozom de ilyen polcokkal várnánk a vevőinket fönőköm már rég kirugott volna ezért.ha van karácsony ha nincs.
Ugyhogy összegezve a tesco nem tudom mire veri magát, mert nagyon összekéne szednie magát hogy fele annyira ott legyen mint a versenytársa.
Amugy a tesco számomra olyan mint a pepsi,az is mindent másol de gagyin és szarúl,és mindig csak lejebb megy szinvonalban és sosem feljebb!
De a házunktól 2percnyire (se) van egy gyönyörű Sparunk olyan mintha osztrákoknál mennék be egy sparba ,és én inkább odajárok,mégha drágább is.

kovpeter 2008.12.24. 09:22:52

@Budafuck: egyetértek! Én sokáig Tescoba jártam, de kezdett egyre igénytelenebb, koszosabb lenni az egész. Elkezdtem más boltot keresni, ahol vásárolhatnék. Aztán egyszer betévedtem az Örs Vezér téri Árkád Spar-ba, és nem hittem a szememnek, hogy mennyivel igényesebb kinézetű az egész, emiatt sokkal jobb érzés ott vásárolni. Igen, lehet hogy drágább, de nem érdekel. Ja Auchanba pedig életemben egyszer voltam, de borzasztóan idiótán volt benne minden elrendezve, úgyhogy kimenekültem. :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.24. 11:27:03

Én rendszeresen járok a pesterzsébeti Tescoba és a soroksári Auchanba is, mert azok vannak viszonylag közel, gyakorlatilag egymás mellett. Szerintem megszokás kérdése, hogy mit hol találsz, egyik sem jobb a másiknál. Viszont sok minden van egy helyen. Más van ráírva, ez a legnagyobb különbség a kettő közt.

Rocko- 2008.12.26. 01:48:53

khmm, nem egyszerű a helyzet nálunk.
ahogy kieesek az ajtón, van egy éjjel-nappali. vagyis kettő. de horrorisztiksu árakkal. éjszaka még csak-csak megértem, de nappal nem. ja, nemis nonstop, éjszaka bezár.
5 perc sétára vagy egy plus, de egyre hanyatló színvonal, egyes termékek hónapok óta megszűntek, némiképpen alakítják át ugye sparra, még rosszabb lesz. és egyre tahóbbak a pénztárosok.
aztán 5 perc kocsikázásra (van busz is hozzá), BKV-val 2+1 megállóra tesco. nagyobb, kicsit több a választék, de ott hónapok óta ugyanazt találja meg az ember, viszont van amikor egyik pillanatról a másikra eltűnik egy termék, semmi jelzés, h holnap lesz v nem lesz. mindezt 2008-ban.
aztán 20 percre (kocsival) van auchan. nem 24/7, de legalább van miből válogatni, és jobbak is a termékek. nem félek annyira tőlük. közel egy év után visszamentem oda vásárolni, mert beleuntam a többibe.
nálunk ez a helyzet.

jah, van még spar meg kaisers is, de elég messze és elég rossz a kínálat ahhoz, h ne menjen arra az ember, vagy útközben ne álljon meg ott.

cooldogg 2009.01.04. 22:42:56

huh hát a mi közelünkben majdnem minden van. Örs árkádban az Interspar, itt szemben van egy plusz-spar termékekkel...régen jobb volt na mind1. Van kaisers is csak ahhoz át kéne menni a Kerepesi úton de az sok idő:D. Most nyílik ott mellette egy Aldi majd kiderül milyen. Meg persze itt is van kisbolt, Rossman meg ilyenek:D És a lényeg az egészben, hogy tényleg az Interspar a legjobb mind közül. Csak ott meg nagy sor és meleg szokott lenni. Ez meg egy idő után elég nyomasztó.

cooldogg 2009.01.04. 22:45:42

Ja a Fogarasi úti Tescot el is felejtettem, ott már régen voltam de szerintem az jól be van rendezve. Mindig mindent megtaláltam. És van még a madaras tesco is de ahoz HÉV-vel kell menni, azt nem tudom már hol van ott csak 1x voltam.
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása