Reggeli ébredés – Teák

| 2008.12.16. 08:26

Aki keveset alszik az tudja, hogy reggel milyen rossz felkelni. Amikor hajnali kettőig csinálom a BKV-figyelőre a postokat (másnapra), és reggel 6-kor kelek, akkor én is megtapasztalom, mennyire rossz keveset aludni. Az ébredés pillanata a legrosszabb. Olyankor utálom a világot. A telefont amiért csipog, magamat, amiért nem feküdtem le időbe, és fejbe számolgatom, vissza tudok-e aludni, baj-e, ha kések. Van, amikor nincs rá lehetőség, indulni kell. Sok mindent megpróbáltam már. Kévét, teát, energiaitalt, de egyik se volt olyan hatásos, mint a tea.

Teát általában este főzök (sokat), amit másnap iszogatok. Utálom melegen, így reggelre szépen kihűl. Felkelek, öntök egy bögrényi teát, csipás szemmel átböngészem a blogokat, volt-e valami mozgás éjszaka, majd kortyolgatok. Nem telik el 5 perc, és azon kapom magam, hogy ébren vagyok. Kicsit még ásítozom, dörzsölöm a szemem, de az 5 perccel ezelőtti állapotomat tekintve, felkeltem. Ugyan azt a hatást pl. kávéval nem tudtam elérni. Álmosabb lettem, és az egész napom el lett cseszve. Tea az más.

Sok tea van egyébként. Mindegyiket másképp kell fogyasztani, máshogy kell ízesíteni. Ezekről majd bővebben is írok, külön-külön postokba.

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr83825112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strigi (törölt) 2008.12.23. 11:32:43

Én rágóta fekete teát iszok. Reggel ugyanúgy felébreszt, mint a kávé, de a hatások gyengülése a teánál nem hoz levertséget, rossz közérzetet. Ha pedig este kell fennmaradnom, én döntöm el, mikor fekszem le, ami a kávénál lehetetlen, mert az akkor is ébren tart, amikor már a legkevésbé sincs rá szükséged.
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása