Karácsonyi vásárlás

| 2008.12.19. 11:30

Annyira jó vagyok, hogy már hétfőn megvolt az összes ajándék, amit majd adok a családnak, és már be is csomagoltam őket :) Már csak egy embernek kell kitalálnom-keresnem-vennem valamit, és meg is vagyok.

Ma szeretnék ezzel végezni. Utána majd írok valami jót.

M.

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr28831330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anno Blogger 2008.12.19. 22:27:12

Én csak azt szeretném kérdezni, hogy ki csinálja neked ezeket a dizájnokat? Érdekelne engem is. A BKVF is fasza szkin.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.12.20. 00:01:45

Ez alap, a blog.hu-s sablonok között megtalálod :) A BKV-figyelő is alap (az új) Azt a blog.hu-val csináltattam.

Az előzőt meg én csináltam, bár a fejlécet azt úgy kértem valakitől, mert sok volt vele a munka...
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása