Nem engem utál, hanem saját magát

| 2009.03.08. 09:26

Tagja vagyok néhány közösségi oldalnak, többek között a Plörknek is. A Plurk egy mikroblog, ahová az ember leírhatja éppen mit csinál, hogy telik a napja. Ezt mások elolvashatják, kommentálhatják. Én is elolvasom mit csinál éppen a másik, és hozzá is szólok. Ez építi fel a közösséget:)

Mint minden közösségben, itt is vannak olyanok, akik nem bírják egymást. Mivel nekem több, mint 120 barátom van, ezek között is van néhány ember, aki pl. engem nem szeret. Nem azért mert ismer, és tudná milyen vagyok, hanem úgy élből. Sokat rágódtam ezeken a „visszajelzéseken” régen, mivel az elő környezetemben mindenki szeret, egy ellenségem sincs. Mindig magamban kerestem a hibát, de rájöttem, hogy felesleges.

Ezek az emberek azért nem szeretnek, mert nem akartak megismerni. Láttak belőlem valamennyit, ami alapján egy torz képet alkottak rólam. Tehát nem engem nem szeretnek, hanem azt a kis képet, amit megláttak belőlem, és ami messze van attól, aki én vagyok valójában. Valószínű, hogy ezek az emberek a saját hibáikat találják meg bennem, és azért nem szeretnek. Tehát nem engem utál, hanem saját magát.

Azért hagyjuk meg, van egy érdekes stílusom, főleg az ilyen oldalakon. De aki néhány napot figyel, majd kijelenti, hogy utál, azzal nem tudok mit csinálni. Az ilyen véleményekre már nem is figyelek fel. Szerintem aki anélkül alkot valakiről véleményt, hogy megismerné, az hülye, és annak a véleményével nem kell foglalkozni.

Volt nem egy ember, aki nem szeretett, és elhívtam találkozóra, beszélgetésre, és azóta is majdnem minden héten találkozunk, és nagyon jól elvagyunk. Tehát mát csak őmiattuk sem keresném magamban a hibát, mert ők is mondták, hogy hülyeség volt ismeretlenül véleményt nyilvánítani.

M.

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr48988739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blarke 2009.03.09. 09:35:01

"Mivel nekem több, mint 120 barátom van, ezek között is van néhány ember, aki pl. engem nem szeret." - ez milyen barát? :))

egyébként ez olyan dolog, hogy engem mai napig rengetegen gyűlölnek (az utálat enyhe kifejezés) régi IRC-s kommunikatív stílusom miatt. viszont nem egy ilyen illetővel találkoztam személyesen (végülis az ilyenek többsége iskolatársam volt), aztán átértékeltek magukban. a magadban hiba keresése sosem árt, de nem akkor kell ilyen irányba debugolni, ha ismeretlenek interneten keresztül véleményt nyilvánítanak rólad, mert teljesen torz kép alakul ki rólad bennük és ugyanez fordítva is igaz. persze az internetes "énvagyokatökéletes" mr. perfect stílus sem feltétlenül nyerő, én például ilyenért ugrottam már kicsi híján elkövetőnek. (csak aztán rájöttem, hogy hiába verem meg, azzal csak magát látná igazolva, hogy "jobb a többi internetes féregnél"...)
virtuálisan egy gyökeresen más arcát mutatja a legtöbb ember, még akár úgy is, hogy ezt nem szeretné, hiszen a metakommunikatív eszközök elvesznek az éterben. a "kurva anyád :)" élőben előadható úgy, hogy ne vegyék magukra, de leírva bármi durván értelmezhetőt nincs az a szmájli, ami ellensúlyozná a sértést.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.03.09. 09:59:46

@blarke: Van abban valami amit írsz, és abban is egyet értek, hogy néha magamban is kell keresni a hibát, nem szabad elsiklani a visszajelzések fölött.

Én ilyen jellegű kritikát csak attól fogadok el, aki ismer, mástól nem igazán, bár elgondolkodom rajta amit mond. :)
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása