Néhány kép múlt hétről

| 2009.01.18. 13:12

Amikor várok valamire/valakire mindig eszembe jut, hogy van nálam fényképező. Fényképezni nem tudok, de a képességeimhez mérten megpróbálok mindig jó képeket csinálni. Az elmúlt hét jobb képei itt vannak alul:

A bejegyzés trackback címe:

https://galm.blog.hu/api/trackback/id/tr53876081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budafuck 2009.01.18. 14:56:27

utolsó kép:rodhadó vimes doboz

Budafuck 2009.01.18. 15:03:20

Valahol mindig ezt nem fogom megérteni hogy nálunk miért minden ilyen lepukkant,és semmi öszkép sincs ebben a városban de akár az egész országban.Felújitanak egy egész metróvonalat ami azért már most kezd lepukkani de ezen a felújitott vonalon egy hulladék 30éves szerelvény jár.Máv is megveszi a szép új vonatokat és megáll diosdon egy lepukkant vagy érden vagy budafok hároson egy szétvert állomáson.
Nálunk ez miértnem megy úgy hogy felújitunk egy vonalat és már új szerelvényekkel adjuk át.És nem 5 évre rá.
Hogy néz ki a 2-es vonal is.Atyám.
pillangó utcánál is érdemes lenne fotózni azt a koszt ami már van.és ahogy hullik le a glett anyag a csempe minden.

Kopi3.14 2009.01.18. 17:54:50

A középső kép gépmenetben készült? :D

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.18. 19:19:31

@Kopi3.14: Ez éppen nem :) Este a Moszkva - Déli között szinte mindig üres az utolsó kocsi :)

ElPresidente 2009.01.18. 19:22:13

Jó képek.

csak így tovább... :o)

kovpeter 2009.01.18. 19:39:35

Szia!

Jó képek. Mostanában nagyon hiányzik nekem a metrózás. Az előző munkahelyemre a 2-es és 3-as metróval is utaznom kellett. Most már csak buszozok és villamosozok.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.18. 19:48:45

@kovpeter: Nekem sem esik útba a metró, csak ritkán vagyok ráutalva. Van amikor direkt a leghosszabb úton közelítem meg a célom, és akkor egy kis metrózást is beleteszek :)

@ElPresidente: Köszi ;)

BenTLor · http://blog.bentlor.hu 2009.01.19. 08:41:15

Mint amatőr fotós, nagyon jónak tartom a képeidet, csak így tovább!

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.19. 09:13:03

@BenTLor:

Sokan mondták, hogy amit egy kompakt gépből ki lehet hozni, azt én kihozom :D Ahhoz képest, hogy egy 40 ezer forintos kis sony gép, szerintem is viszonylag jó képek :)

Teszek majd még fel képeket ha lesznek.

Autotróf prokarióta 2009.01.19. 16:53:21

Üdv a klubban :D
Én is úgy vagyok, hogy néha csak előkapom a gépet, gomb nyom, vaku villan és kész. Otthon meg látom, hogy egy tök profi kép lett. Nálam valahogy vörös szemek sem készülnek. Sokan el se hiszik, hogy ezek csak kis snapshot-ok :) Ezeknek nincs trükkje, csak úgy jönnek :D (megerősítést várok)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.01.19. 20:42:02

@Autotróf prokarióta:

Nem nagy büszkeség, de az én jó képeim mindig véletlenül készülnek. Van, hogy beállítom, keresek jó helyet fotózásra, és tiszta szar lesz a kép, egyáltalán nem olyan, mint amilyen szerettem volna. (Persze ilyenkor is tudok jó képet csinálni).

A legtöbb szép kép persze a véletlen műve :)

Autotróf prokarióta 2009.01.23. 20:16:25

Nálam is akkor készül jó kép, ha a körülmények NEM adottak hozzá :D Múltkor a Margit szigeten sétálva készítettem képet menet közben, és hogy legyenek jók is, néha megálltam és úgy csináltam képet. Jellemző, az álló képeknél beremegett a kezem, a sétálósok nagyon élesek lettek :D Én beállítva nehezen csinálok használható képet (a túlzott koncentrálás következménye - kézremegés)
süti beállítások módosítása
süti beállítások módosítása